10 Haziran 2013 Pazartesi

VIVIENNE SABO LIP GLOSS

Yaz geldiginde rujlari ara-sira kullanip glosslara yonelirim.Gecen hafta aldigim VIVIENNE SABO CHAMPS ELYSEES volume lip glossdan bahs etmek isterim.Bronz renkte bir parlatici.Oyle pek volume vermiyor.Fakat genelde bakacak olursak yapisi,kokusu, dayanikliligi iyi.Glosslara has olan yapiskanlik hissi de cok az.Ben en cok VIVIENNE SABO urunlerinin paketlerine bayiliyorum.Romantik, classic gercekden goze hitap ediyor bence.Ilgilenenler BURADAN bakabilr.Daha baska urunlerini de denemek istiyorum.Fiyati da cok ekonomik.Glossu bronz renkli farimla makyaj yaptigimda cok guzel duracagini dusunuyorum.Kokusu da seker gibi.Bayildim kokusuna. 8ml bir urun,ayrica ambalaji guzel bana gore.Bir tek fircasini sevmedim.Cok siradan.Efendim soyla bir bakacak olursak 10 uzerinden 8.Bu kadar............
103 numara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)