19 Ağustos 2013 Pazartesi

SAÇ BAKiMi #2 LE PETIT MARSEILIAIS SAMPUAN

Selam kizlar.Size   çok sevdigim bu güzellikden bahs etmek istiyorum.LE PETIT MARSEILIAIS bir fransiz ürünüdür.Çok çesitli dush jelleri de mevcut.Özellikle lavanta ve balli dush jelini çok merak ediyorum. Sampuanlari kuru,yagli,boyali ve normal saçlara göre mevcut.Saç kremleri de var.Ben ambalajlarinin sirinliyine takmish durumdayim.Evettt...Simdi gelelim özelliklerine;karite(shea)sütü ve bal özlü bu sampuan kuru,zayif saçlara yönelik.Ben saçlarimi sanki süt ve bal karisimli maskeyle yikamish gibi zannediyorum.Kokusu hafif bal kokuyor.Karite sütü saçlari nemlendirirken bal da bildiginiz gibi besleyip yumusha

tiyor.Benim gözlemlerim geç yaglanma,saglikli ve parlak görünüm.Üstelik paraben içermiyor.Saçlariniz saglikla parlasin!Sevgiler:)

4 yorum:

  1. bu markayı ilk defa duydum nerde satılıyor ve fiyatı ne kadar yazarsn sevinirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fransada daha çok sabunlariyla meshur.canim bizim buralara RUSYADAN getiriliyor.TURKIYEDE varmidir tam bilmiyorum.fiyati tl.ye ceviremegecegim ama sizin parayla da çok uygun.loreal elseve gibi fiyat mesela.eger bulursan lavantali dush jelini kaçirma.Rus kozmetik videolarini izliyorum bitiyorlar bunun ürünlere

      Sil
  2. Güzel bir ürüne benziyor, ne yazık ki Türkiye'de henüz yok sanırım. Annem çok sever böyle ballı, sütlü ürünleri;) eskiden o tarz bir şampuan kullanırdı. Ona benzettim, burada da satılırsa bu güzel tavsiyeden sonra, denemek isterim doğrusu.. Sevgiler:).

    YanıtlaSil
  3. evet canim çok güzel ürün.Türkiyeye gelse de alsaniz keshke.Annenize de sevgiler.

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)