23 Eylül 2013 Pazartesi

ALISVERiS

2-ci alisverish yazim blogda.Bakalimmi?Sari olan kizimin Zehramin sampuani.Miss gibi papatya kokuyor.Onun yanindaki yeshil selulit kremi.Belarusya markasi ve urunleri cok seviliyor.
Gecen hafta Faberlicten yaptigim alisverishte deodorant ve dush jeli aldim.Deodorant feerique sensuelle.Hic sevmedim.Koku bana gore degil.Dush jelinin ismi cok guzel (sevgi ciceklenmesi)sakura cicegi ve japon erikli.Aslinda bunun da kokusunu sevmedim.Faberlicte yeni cikti bu dush jeli serisi.Sanirim 6- tane farkli-farkli mevcut.Ve birinin ismi de TURK RiViERASI.
Ojelerin rengini cok begenerek aldim.CLASSICS PREMIUM 43 numara ve digeri harika somon renkli 123 numara.



bu 120-lik disk makyaj pamuklari harika.Bulursam yine alip stok yapacagim.

ve golden rose IMPRESSION 15 numarali oje.Ben HOLIDAY alacaktim.Onu bulamayinca bunu aldim ama cok sevmedim.
Hepinize hayirli bir hafta ve guzel alisverishler dilegiyle...Sevgiler...

6 yorum:

  1. Gule gule killan canim aldiklarini:)

    YanıtlaSil
  2. Çok enteresan ürünler! :)

    YanıtlaSil
  3. Holiday ojeler çok güzeller Impressiondan ben de 2 renk aldım ama Holidayi daha çok sevdim. Senin Golden Rose ojen ile Classics somon ojenin rengi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sag ol tatlim.somon renk her zaman favorim:)

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)