19 Eylül 2013 Perşembe

ORIFLAME WONDER COLOUR LIPSTICK(PINK LADY)

Son bahar geldigini hiss ettiriyor artik.Eee...tabi yazin severek kullandigimiz civil -civil renklerden uzaklaship hafif koyu tonlara gidiyor elimiz.Bu hem makyajda,hem de giyimlerimizde söz konusu.Ben de bu gün çok sevdigim koyu pembe tonlu bu rujumu sakladigim yerinden çikartip kullanima sunmush bulunmaktayim.Bu renk bir ruju belki bazilariniz yaza da uygun bulabilir.Ama ben sonbaharda kullaniyorum:)Fotolarda rengi bir ton açik çikmish.Yapisi kremsi ve dudagi hiç kurutmuyor.Ayrica ORIFLAME wonder colour serisinin yani bu rujun bir çok renk çeshiti mevcut.Kokusu yok denilecek kadar.Çizgilere dolmuyor ve kalicilik orta.Ürün 4gr.Kodu bu shekilde(22532).Güzel rujlar,mutlu gülümsemeler kizlar:)SEVGILER...



4 yorum:

  1. O ne guzel bi renktir bayildim canim:)

    YanıtlaSil
  2. Cıvıl cıvıl, çok güzel! Ne yazık ki bu renk bana hiç yakışmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mersi canim.bana mesela koyu bordo rujlar yakismaz.önemli olam dogru,kendine yakisani bulmak

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)