13 Ocak 2014 Pazartesi

*ESTEE LAUDER PORTFOLIO SET*





Merhaba hepinize kizlar.Evet sonunda yazabildim nihayet.Burayi ve yazmayi cok ozledim. ishlerin yogunlugu ve tenbellikten bu aralar yazamadim.Artik duzenli yazmaya gayret edecegim.Malumunuz sadece yeni yila ozel olan setler bizim cok ilgimizi cekiyor.Ben de yeni yildan bir kac gun once gorup vuruldugum bu guzelligi kendime hediye ettim.15% indirimle almish oldugum seti cok cok sevdim.Hadi hep birlikte inceleyelim:



 Gordugunuz uzere buyuk guzel bir aynasi var.



 farlar toplamda 30 adet olup gayet kullanishli renkleriyle harika goz makyajlari yapmaya firsat sunuyor.


rujlar 15 renk ve  1 bronzer 3 adet allik da bu shekilde.


Ben ozellikle bu alliga ashik oldum arkadashlar.Oyle bi guzel durushu var ki,cok dogal puruzsuz gosteriyor yanagi.Bronzer ve diger 2 renk allikta guzel.isimleri shoyle:bronzer:bronze goddess powder bronzer medium 02,alliklar:Pure color blush 11 Sensuous Rose,08Peach passion,02Pink Kiss.

Farlardan en cok ilgimi ceken 3 renk:)Fotolarda farlarin rengi tam istedigim gibi cikmadi malesef.Ozellikle acik renkler cok daha dogal.Lakin resimlerde acik renkler beyaz gibi cikmish.


glosslar tatli renkleri ve harika yapisiyla benden tam not aldilar:)

goz kalemi cift renkli.resimde pek belli olmasada aslinda siyah rengi o kadar guzel ki, komur gibi simsiyah.Digeri de degishik bir kahve alt tonu renginde.













  Yeni yil oncesi kendime hediye ettigim bu harika Portfolio. Cok sevdim,cok begendim.Umarim siz de begenmishsinizdir.Hepinize sevgiler:)
  












10 yorum:

  1. Güle güle kullan harika bir palet özellikle allıkların rengi muhteşem duruyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coook tesekkurler:)alliklarin yanakta durushu ayri bi guzel:)

      Sil
  2. Ya bu sete aşık oldum ben ama:( cok istiyorm cok:( gule gule kullan tatlim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim ben de ilk gördügümde ashik olmushtum.çok sag ol tatlim benim:)

      Sil
  3. Vay canınaa kendini çok iyi şımartmışsıın :)))) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Hem farlar hem allıklar çok güzel görünüyor. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)