5 Şubat 2014 Çarşamba

*MiM -BLOGGER BULUSMASI*

Sevgili blogger arkadasim Gulsah beni mimlemis.Kendisine tekrar tesekkürler.Ayrica Gulsahin yaptigi manikürleri de çok begeniyorum bir ojesever olarak.Basarilar sana canim:)
Geçelim mime:
Blogunuzun adi
Guzellekozmetik.
Hangi ilde yasiyorsunuz ve semtinizi söylermisiniz
Azerbaycan,baskent Baküde yasiyorum.
Blogger bulusmalarina katildinizmi
Malesef.Çoook istiyorum,kismet.
Bulundugunuz ilde bir blogger bulusmasi olsa katilmak istermisiniz
Elbette.Ama nerdeeee...bizde beauty,makeup bloglarla ilgilenen çok az.Aslinda bakimli,çok güzel,kozmetik delisi,süslü püslü kizlarimiz çok fakat dedigim gibi bloga ilgi az.instagramda daha çok rastliyorum.Galiba kolaya kaçiliyor:)
Sizce bir blogger bulusmasi etkinligi nasil olmali
Eglenceli,cana yakin samimi arkadaslar olmali ilk önce.Ama dedigim sözün gerçek manasinda (samimi).Gerisi zaten güzel olur o zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)