22 Mayıs 2014 Perşembe

BİTİRDİKLERİM:)






 Hadi bakalım neler bitmiş:)
yüz ürünleri

1.Nivea kalendula çiçeği ve badem yağlı tonik.Çok, çok çok sevdim.Nasıl da miss kokuyordu, cildime de çok iyi geldi, hassas ve kuru ciltlere uygun.

 2.burada yazmış olduğum, çok beğendiğim göz makyaj çıkarıcı losyon.
3.Maybelline dream satin liquid fondöten.Yazısını yeni yayınladım. Bitirmedim,anlaşmadım çöpe.burada
4.Faberlic Hydratouch calming day cream.Bir faydasını göremedim.Son olarak ellerime el kremi niyetine sürüp bitirdim.  burada
sac ürünleri

1.Loreal Elseve hassas saçlar için şampuan.Kokusu basit yalnız verdiği yumuşaklık falan iyiydi.Elseveler benim saçimla anlaşırlar zaten.2.İşteee vadini çok güzel yerine yetiren saç maskem.Uzamaya yardımcı ipek proteinli.
Evet harika koku,harika yapı ve de gerçekten uzatıyor saçları:) 
Wellaton saç boyasından çıkan serum.Bu da harika bir ürün.
cilt ürünleri
Glysolid gliserinli krem.Bunu daha yazmadım lakin kışın kuruyan ellerimin yıllardır tek dermanı.Çook severek kullanıyorum.Hassaslık,çatlaklık ne varsa alıp götürüyor.Mucizem oldu bu krem.Oriflame nature secrets jojoba ve mangolu antiperspirant.Orta derece ürün.Evet güzel koruyor ama sonlara doğru kaşıntıya neden oldu.Kokusu güzel,ferah.
Cleanic disk pamuklar.Güzeldi.Glister diş macunları.Seviyorum bu macunlari.Temizlemesi ve s. başarılı.
Evim ıslak mendiller ve ultra compact gül kokulu ıslak mendil.Bunlari da beğendim.


renkli kozmetik.
Flormar allık.Son kullanma tarihi geçti.Pek kullanamadım da.Çok pigmentliydi ve açıkçası kuru tenli olduğumdan bu da fazla kuru yapılı geldi bana.Tozutma da cabası.Bendeki 88 numaraydı.
Clarity ve golden rose paris 04 numara oje.Clarity bozuldu.G.R da yarıya kadar kullandım ama uzun sure oldu alalı.
Lancome tresor in love parfum.Sevmiştim kokusunu.Bir gün özlersem yine alırım.guzellekozmetik.blogspot.com/2013/10/lancome-tresor-in-love.html
Dolce gabbana rose the one tester.Ben gül kokusu pek sevmem ama bu çok zarif kokuyordu.Beğendim.
Pupa setimde olan rimel,küçük boy.Güzeldi ama çabuk kurudu.
Kağit törpü.Orta derece.


Bunlar da annemin ve ablamın bitirdikleri:)ekledim buraya.
Oriflame love potion parfüm.Şekerli soğuk aylara uygun.Seveni vardır belki ama biz sevmedik.Hatta ben ayyy üffff diyorum.
Rus üretimi deodorant.Güzel kokusu var.Miss gibi.Ablamın bitirdiği ojeler.Altınlı olan yarıda kurumuş,diğerleri de bitti.İştee
bu seferlik bu kadar.Pek çoğundan memnun kaldıgım ürünler oldu:)
Sevgiyle kalın:)

2 yorum:

  1. bitenler yazılarını okumaya bayılıyorum. Gecen ay yazamadım ama bu ay dolu dolu geliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo o zaman merakla bekliyorum, çünki ben de çooook seviyorum bu yazıları okumaya:)

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)