24 Mayıs 2014 Cumartesi

ORİFLAME VE FABERLİC ALIŞVERİŞİ:))

Merhabalar:) Geçen haftalarda yaptığım küçük bir alışveriş: Oriflame Sun parfümü.:))))))) Yazarken gülüyorum çünki 5 bilemediniz 8 dakika falan kalıcılığı var.Zaten çoook ucuza aldım indirimliydi, çocuk parfümü bundan daha çok kalıcı.Kokusu da 14-15 yaş cici kizlara uygun.Diğerleri Oriflamein yeni çıkarmış olduğu LOVE NATURE serisinden gündüz, gece ve göz kremi.Besleyici özellikli, kuru ciltler için.Henüz kullanmıyorum, çünki stok bunlar, diğer kremlerimin bitmesi lazım ilk önce.Çok merak ediyorum etkisini.Set halinde uygun fiyata aldım.







Geçelim Faberlic e:

İlk önce soldakı 3 cici mi cici bu ojeleri anlatmak isterim.Çoook sevdim, tam yazlık renkler, ambalajları da kalbimi çaldı.Bu ojeler faberlicin Eye to eye serisinden. Bu yaz için faberlic EXOTIC adıyla yaz makyaj koleksiyonu çıkardı.Ben de üzerinde çiçek desenleri bulunan görmüş olduğunuz bu iki ruj ve ojeyi aldım.Ruj serisinin adı Karayiplere Seyahat.Bendeki rujların ismi biri Jamaica, diğeri Curaçao.Bir de Faberlicin Orangerie serisinden Genç osmantus isimli bu çooook güzel kokulu el kremi.Eğer Diorun Miss dior cherie leau kokusunu biliyorsanız işte bu öyle kokuyor.Parfüm bende mevcut ve kremi parfümle birlikte kullanmak istiyorum.Ben çok memnun kaldım bu alışverişimden.Oriflame parfüm hariç:))) Özellikle Faberlici bana ulaştıran sevgili kuzenim Ayşene kocamaaan öpücükler:)         Sevgileeer:)


 


 





4 yorum:

  1. Ohh güle güle kullan tatlım hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım. Ojelerin rengine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ojelerin rengi kötü çıktı aslında fotoda canım daha güzeller, sağ ol canım benim:)

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)