3 Temmuz 2014 Perşembe

PROJECT PAN :)

Sevgili *kedininkaleminden* blog sahibesi arkadaşımda okuyup heveslendim:) Ne zamandır aklımdaydı ama yapmıyordum.Bende tatlı blogger arkadaşıma hem destek olmak istedim, hem de birlikte bir yol katedelim dedim:) Ona da başarılar diliyorum:)Aslında bir an önce bitirmek istediğim ve burada görmüş olduğunuz ürünlür hep gözümün önünde ama gel gör ki inat biriyim ya elim başka ürünlere gidiyor:) 10 urunle yolculuk basliyor:)
 Faberlic çikolata ve mandalinalı vücut kremi; çok güzel kokuyor, ne zamandır benimle bozulmadan bitirmeli artık.
Faberlic Parfüm;Tıktık bu da bitmeli.
Oriflame 2FX maskara, daha yazısını yazmadım ama hedefim bitirmek.Bitmekte bilmiyor:(

Loreal  le blush allık 235 apricot rengi, çok beğeniyorum ve bir tek bu allığımı kullanıyorum ki bitsin.tiktik


 FLORMAR dip layner, bi bitemedin yaramaz, ne bu arkadaş her gün sür, sür bitmedi ki.

Vivienne sabo ruj yazısı için TIKTIK
 Harika bir ruj.Fiyatı ve performansı inanılmaz güzel, ama bitmeli çünki 1, 5 yıl oldu alalı.
Oriflame Studio artist ruj.Moroccan pink bendeki, ağustosta son kullanma tarihi bitiyor.İnşallah bitiririm diyorum.

Oriflame wonder colour serisinden pink lady isimli ruj. Yazisi tiktik bitmelisin artik sen.

Oriflame pure nature lip balm agustosta son k.t. tarihi doluyor umarim bitire bilirim.TIKTIK 
Oriflame milk&honey cok sevdigim goz kremim.Yarisina geldim ve bitirdigimde elimde olan baska cesit oriflame goz kremi bitince de bunu alicagim kesin.Insallah.
Urunlerin 5i oriflame e ait.Umarim bu Project pan basarili olur.Ugur dileyin banaaa:)



11 yorum:

  1. Kolay gelsin canım bayaa ürün var yani :)

    YanıtlaSil
  2. Canımmm ne de güzel katılmışsın bana. :) Başka ürünlere gitmesin ellerimiz de bitsin bunlar. Oriflame'in aynı lip balmı bende de var, inan senin yazında görünce hatırladım. Hiç kullanmıyorum ki ben onu. :( Belki tarihi bile geçmiştir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim iyiki de katildim:)lip balm çok güzel ama ,tarihi geçmediyse kullan bitir,verdigi nem basarili bence.

      Sil
  3. canim simdiden sabir diliyorum, makyaj malzemeleri bitmek bilmiyor! nerdeyse iki senedir kullandigim far bazimi bitiremiyorum bir türlü bende kac haftadir artik bitse diye gözünün icine bakiyorum gözü olsa yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi:)canim sana da kolay gelsin,eveeeet ya üfff inat olup bitmediler ki:(sende far bazi,bende de buraya ekledigim rimel:(bi bitmedi

      Sil
  4. Hadi başarılar o zaman. Kolay gelsin canım. Şu ayda 1 tane mascara bitiriyorum diyenlere hayranım ben aynı mascarayı kullanıyorum sürekli 6 ayda ancak bitiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sag ol canim.evet haklisin bende de öyle,çok vefali rimeller bizimkisi:))

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)