18 Ekim 2014 Cumartesi

BAKALIM ORİFLAMEDEN YİNE NELER ALDIM?:)

 Soldan:Very me rimel.3,5 gram minicik mascara.Hacim veriyor.İyi gibi ama biraz kuru sanki.
  The OneColour Unlimited lipgloss. Çooook beğendim çok:) Rengi ayrı hoş benim için.İsmi True Blush.
Nature Secrets serisinden vanilya ve narlı duş kremi.Kokusu tam soğuk aylarda sevdiğimiz hafif ağır, şekerli gibi çok güzel.
 gıordanı gold make up base. Bekledim bekledim sonunda indirimi yakalayıp aldım bunu:) Hem fondöten altına nemlendirici olarak, hemde fondötenin rengi koyu olursa karıştırıp kullanıyorum.Kuru ciltliler tavsiye ederim.Ben çok seviyorum bu ürünü.Aslında temmuzda yaptığım bu alışverişimi şimdi fotoğraflayıp yayınladım.Hepsinden memnun kaldım, bir tek rimel hafif kuru sanki dediğim gibi.SEVGİLER♥













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)