11 Ekim 2014 Cumartesi

◇Dr.SANTE SIVI İPEK ŞAMPUANI◇

Umarım iyisinizdir:) Dünkü bakım alışverişi yayınımda göstermiş olduğum 3 haftadır kullandığım  DR.SANTE Sıvı İpek boyalı saçlar için şampuan. İlk yıkadığımda tam bir hayal kırıklığı yaşadım.Saçlarım tahta gibi oldu, hemen maske uyguladım ve yumuşattım.İkinci deneyimde yine aynı şey ve 3cüde de aynı.Nihayet şimdilerde alıştı artık saçlarım.Verdiği temizlik, parlaklık çok iyi.Kokusu hafif şekerli ve güzel.Genellikle boyalı saçlar için özel olan şampuanların kokusundan hoşlanmıyorum çünki.Saçlara uygulanan boyanın rengini ve parlaklığını korumayı vaad ediyor.Benim için orta derece bir şampuan.Hem sevdim, hemde sevmedim.Yağlanmaya meyilli saçlarımı birazda çabuk yağlandırdı malesef.Ama dökülme, kepek gibi bir problem olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)