24 Ekim 2014 Cuma

ORGANİC SHOP VANİLLA&SHEA BODY BUTTER

Selamlar ve hayırlı cumalar:)Bugünlerde severek kullandığım body butter konuğumuz.İlk defa kapağı açıp kokladığımda :(((amann bu ne tere yağı gibi kokuyormuş ahh keşke beyaz çikolatalı olanını alsaydım demiştim.Ama kullandıkça tenimde kokunun değiştiğini hatta artık ambalajda da kokunun git gide harika vanilya koktuğunun şahidi oldum.Nemlendirmesi başarılı.Fazla katı gibi yapısı ama oda sıcaklığında açılıyor tabi, yani soğuk odada kalmasa normal oluyor yapısı.SLS, paraben de içermiyor.Vanilya aromalı ve shea yağılı body butter bu günlerde favorim oldu:) Sevgiler:)

2 yorum:

  1. Shea yağlı ürünlere bayılıyorum, nemlendirmeleri çok iyi oluyor.

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)