13 Ekim 2014 Pazartesi

ORIFLAME STUDİO ARTİST LİPSTİCK

BuradakıProject-pan  
 yazımda da bahsettiğim ruj kendileri:) Aslında ağustos ayı son kullanma tarihi geçsede kokusu  hiç değişmemiş.Açıkçası takmıyorum son k.tarihinin geçtiğine de.En çok böyle durumlarda fondötene şans tanımam ve atarım.Rujun ismi MOROCCAN PİNK.Kodu 22869.İki, üç defa sürdüğünüzde gerçek rengini tam veriyor.Eğer hafif uygulamak isterseniz 1 katta da hoş duruyor.Katiyyen çizgilere dolma yok, çünki kremsi yapıda.Harika bir kokusu var ama tarif edemiyorum malesef.Vanilyalı, şekerli değil tamamen başka bir güzel koku.Ürün 4 gram.Rengi şu an tam mevsimlik benim için.Eeeeee project pan e de eklenmişse artık hep elimin altında.Bir kaç gündür sürekli bunu sürüyorum.Umarım beğenmişsinizdir:) Oriflame ürünlerine ulaşma şansınız varsa ve kremsi yapıda rujları beğeniyorsanız deneyin derim ben.Elimde şu an rujum çok.O yüzden ruj almama kararı aldım.Ama daga sonra bu serinin diğer renklerini de denemek istiyorum. SEVGİLER:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)