21 Aralık 2014 Pazar

Bitirdiklerim

2014 ün son bitenleri bunlar:) az olsa da bitti bir şeyler.

Soldan Lorealin kuru ciltler için yüz ve göz makyaj çıkarıcı sütü.İçinde çok az miktar kaldı, bitmeye yakındı.Kokusu değişti artık.Çok ekonomik, uzun süre kullandım ve çok memnun kaldım.Gözümü asla yakmadı.Yüzümü de nemlendirdi.

 Diğeri Pantene Aqua Light şampuan.Ortalama bir şampuan, saçlarımın yağlanmasını az da olsa geciktirdi.Kokusu çok güzel.

 Fa beyaz üzüm Naturel&Power deodorant. Gördüğünüz yerden kaçın.Daha fazla bahs etmek istemiyorum.Berbat ötesi.




 Dentalux mandalina kokulu diş macunu.Kızımındı.Jel kıvamında başarılı bir ürün.

Glysolid gliserinli el kremi.Kışın soğuktan nemini kaybetmiş ellerin dermanı.Çok çok çok çok binlerce çok güzel krem.


 Altın renkli ambalajı olan da yüz nemlendirme kremim.Pek bir faydasını görmedim nem açısından.

Ultra Compact ıslak mendil.Fazla parfümlü gibi, sevmedim.Ben daha çok çiçekli, ferah kokuları seviyorum ıslak mendil kokusunda.

En üsttekiler Nivea bal mumu özlü koruyucu el kremi.İlk başta çok severek kullandım.Daha sonra nemlendirmesi yetmedi.Ama kullanıp bitirdim ve kokusu bana göre bir harika olduğu için yine alırım.Kokusunu çok seviyorum. Elleri fazla  kuru olmayanlar deneye bilir.

 Versace Eros parfüm.Eşimin. Şekerli bir kokusu var.Kış için ideal ve çok kalıcı.































4 yorum:

  1. Bende yeni yil baslamadan bir kac ürün bitirmek istiyorum, ama kozmetikde kullan kullan bitmiyor, iyimi kötümü bilemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda bakim ürünleri düzenli kullaninca bitiyor,ama renkli kozmetik ishi zorluyor.tabi elimizde onca ürün hangisine sira gelsinki:)

      Sil
  2. Gözün aydın canım :) Uzun zamandır bitenler yazamıyorum, çünkü bitiremiyorum :( Darısı başıma ve yeni yılda daha güzelleri bizim olsun :)

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler canim benim.ay evet gelsin yeni yilda guzel cici kozmetikler:)bende bazen gec bitiriyorum ama bazen de bakiyorum oo birikiyor yavas yavas

    YanıtlaSil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)