19 Aralık 2014 Cuma

KÜÇÜK BİR ALIŞVERİŞ:)

Bakalımmı neler almışım?
 Garnıer Color Naturals 7.1 saç boyası.Ama kızın saçı renk değil de benim saçta muhtemelen koyu küllü kumral  renk olur.

 Diğeri modelleştirici vücut kremi, 1 haftaya 2,5 inceltmeyi vaad ediyor karında ve kalçada.Tabii ne yapıyorum? İnanmıyorum:))) İddası büyük:) Sırf meraktan aldım ama güzel yorumlar da okudum.Cildi sıkılaştırıyormuş.

 Emotion deodorant spray. İlk defa aldım.Kokusu fena değil.

 Fabienne tarçınlı sabun, Tarçın  kokuyormu? Hayır hikaye ve 2 defa kullanmam yetti ellerimi kurutmasına.Hiç beğenmedim.

 Joko oje.119 numara, ismi camellia rose. Rengini çok beğenerek aldım.

 Avon Ultra Color Matte serisinden ruj.Bendekinin ismi Matte Peach.Altına dudak balmı sürülmezse felaket çizgilere doluyor.Kokladığımda pek değil de sürdüğüm zaman kokusu  bir tuhaf.Rengi ve ambalajı güzel gibi ama hayır yine beni memnun etmedi Avon.

 Tarağı da pek sempatik buldum ve sepette buldu kendini:)


.
 Tırnaklar için süsler aldım:) Yeşil ve beyaz pullu mullu bi şeyler de aklımda olan yılbaşı deseni için.Bu güzel süsler de noel ağaçı için tabi.


 Sevgiler:)

6 yorum:

  1. Guzel gunlerde kullan tatlım hepsini :)))

    YanıtlaSil
  2. Hayırli olsun :)) Bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Yılbaşı süslerin çok güzel. İnceltici kremi de merak ettim :) Mutlu yıllar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim benim,o kadar yogunum ki daha deneyemedim kremi:)

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)