17 Şubat 2015 Salı

☆ALMAK İSTEDİĞİM RUJLAR☆

Selamlar :) Ruj benim kozmetikte en çok sevdiğim ürün. Yeni bir markayı merak ettiğimde ilk rujları dikkatimi çeker.Aranızda küçükken annesinin rujlarını yediğini  hatırlayanlar vardır mutlaka:) Ben hatırlıyorum:) Tabi silip temizlemek içinde bembeyaz nevresim takımını berbat ettiğimi anlatmayacağım .Hi hi:) Bu ruj yeme durumu tekrar tekrar olunca artık bidaha evde ruj bulamadım ve yıllar sonra yeniden alevlendi ruj aşkım.Tabiiiii bu sefer yemiyoruz dimi? Büyüdük anladık rujlar yemek için değilmiş meğer:)))))Ben bir tek sedefli rujları hiç sevmem.Mat ve krem yapılı rujları severim.Tabi lipglossları da.Özellikle nude açık pembe renkli glosslar favori rengim Size bu aralar aklımda olan 5 ruju göstermek istiyorum. Renklerini çok beğeniyorum ve ilk fırsatta almak istiyorum. 


 1.Maybelline 162 feel pink rengi.
 2.Golden rose velvet matte 26
 3.Golden rose velvet matte 12
 4.Golden rose velvet matte 23
 5.Bourjois rouge edition velvet 07 
 Bu rujları alırken karşıma güzel bir renk çıkarsa alırım tabi ki.
 Sevgiler:)

 






 

2 yorum:

  1. Ben de yeni bir markanın ürünlerini deneyeceksem ilk rujlarından başlarım :) Golden Rose'un velvet matte serisi çok güzel gerçekten de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım benim içinde ilk rujlar merak konusu.G.rose velvet matte 10, 03, 09 var şuan elimde ve daha da alınacak o seriden:)

      Sil

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)