28 Mart 2015 Cumartesi

ORİFLAME DISCOVER PARİSİAN DELİGHT BODY SCRUB

Bitmeye doğru yüz tutan banyo ürünüm bu günkü yazı konuğum.
Lavanta ve vanilyalı gördüğünüz üzere.Keskin lavanta kokusuna sahip ve vanilya kokusu hiç hissetmedim.İçindeki tanecikler küçük.Köpürmesi başarılı ve kokusu banyodan sonra da çok kalıcı.Açıkçası bu kadar beklemiyordum kokusunun parfüm gibi tende kalmasını.Çünki duş jelleri ve.s banyo ürünleri genelde uçup gider bir süre sonra.İlk başta kokladığım zaman bunu kesinlikle kullanamam kokusu çok ağır demiştim.Ama kullandıkça sevdim.İlkbahar parfümleri gibi çiçeksi çiçeksi kokuyor.Oriflame Discover Parisian Delight serisinde hatırladığım kadarıyla duş jeli, bendeki bu scrub ve sabun bulunuyor.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sözler gönüle akar gider:)Bir de güzel yorumlariniz beni nasil sevindirir:)Parmaklariniz yorulmasin:)